Bank rivojlanish strategiyasi

Missiya: Bizning missiyamiz – mijozlarning ehtiyojlari va kutishlarini maksimal darajada tushunadigan bank bo‘lish, ularga eng mos keladigan kanallar orqali optimal yechimlarni taklif qilish; barcha jamiyat qatlamlariga keng ko‘lamli mahsulot va xizmatlarni eng tez va samarali tarzda rivojlangan filiallar va raqamli kanallar orqali yetkazish; barqaror foyda va samaradorlik asosida ishlash, jahon standartlariga amal qilgan holda axloqiy qadriyatlar va ijtimoiy mas’uliyatni hisobga olish; mijozlarning qoniqishini har narsadan ustun qo‘yish.

Ko‘rish: Biz ishonch va bozor qiymati yuqori yetakchi universal bank bo‘lishni maqsad qilganmiz; har bir mavjud nuqtada mukammal va bir xil sifatli xizmat ko‘rsatadigan, mijozlar va xodimlarni eng muhim aktiv sifatida ko‘radigan bank; doimiy ravishda qiymat yaratadigan va takomillashadigan, bankdan kutiladiganidan ortiq taklif qiladigan va boshqalarga namuna bo‘ladigan bank.

Strategiyaning asosiy tamoyillari:
• Mijozlarning ehtiyojlari va istaklarini hisobga olib, ularga eng mos yechimlar va mahsulotlarni taqdim etish.
• Filiallar tarmog‘i va boshqa xizmat ko‘rsatish kanallari orqali jamiyatning barcha qatlamlari uchun keng ko‘lamli bank xizmatlarini tez va samarali taqdim etish.
• Ziraat Financial Group guruhining standartlariga muvofiq yuqori xizmat darajasi va barqaror daromadni ta’minlash.
• Mijozlarning qoniqishini birinchi o‘ringa qo‘yish.

Strategiyani amalga oshirish:
Bank strategiyani amalga oshirishni muntazam muhokama qiladi: likvidlik qo‘mitasi yig‘ilishlarida oyiga kamida ikki marta va boshqaruv kengashi yig‘ilishlarida yiliga kamida ikki marta. Boshqaruv kengashi a’zolari asosiy faoliyat sohalarida strategiyani ishlab chiqish, nazorat qilish va amalga oshirish uchun javobgardir. Bank faoliyatidagi o‘zgarishlar yillik moliyaviy rejalarda aks ettiriladi.

Strategik vazifalar :
- Barqaror rivojlanish va raqobatbardoshlikni nazarda tutgan holda kuchli bank balans tuzilmasini shakllantirish.
- Mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish modeli (CRM)ni ishlab chiqish va joriy etish, xizmat sifatiga va mijozlar bazasining o‘sishiga yo‘naltirilgan.
- Bankning raqamli transformatsiyasini qo‘llab-quvvatlaydigan zamonaviy infratuzilma va kuchli axborot texnologiyalarini ta’minlash.
- Ichki biznes jarayonlarini takomillashtirish va optimallashtirish, samaradorlikni, mijozlarga qiymat va xizmat tezligini oshirish.
- An’anaviy filiallar tarmog‘i bilan birgalikda tashkilot tuzilmasi va raqamli xizmat kanallarini rivojlantirish, xizmatlarning qamrovini kengaytirish va mavjudligini oshirish.

07/11/2025