Agar sizni quyida keltiriligan bo'sh ish o'rinlari qiziqtirgan bo'lsa, o'z ma'lumotnomangizni ushbu e-mail orqali bizga yuborishingiz mumkin: hr@ziraatbank.uz
Telefon: +99878 147-96-13; +99878 147-96-15; +998 99 010-78-28; +998 99 010-78-22
Andijon ofisiga Ichki nazorat boshqarmasi bosh mutaxassisi
Vazifalari:
- jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga, terrorizmni moliyalashtirishga va ommaviy qirg‘in qurollarini tarqatishni moliyalashtirishga qarshi kurashish tizimining samarali ishlashni ta'minlash;
- Bank operatsiyalarini kompleks tahlil qilish;
- Sohaga oid tavakkalchiliklarni aniqlash va baholash.
Talablar:
- Bank operatsiyalarini bajarish bilan bog‘liq tizimda kamida 2 yillik ish stajiga ega bo‘lishi;
- bankka oid va moliyaviy qonun hujjatlarini, shu jumladan, Markaziy bankning normativ hujjatlarini bilishi;
- Bankning buxgalteriya, bank plastik kartalari bilan ishlash , valyuta operatsiyalari bilan ishlash bo‘yicha tajribaga ega bo‘lishi;
- Komp'yuterning ilg‘or foydalanuvchisi (MS Office: Word, Excel, Power Point) bo‘lishi;
- O‘zbek va rus tillarida erkin muloqot
Shartlar:
- Ishga qabul qilish O'zbekiston Respublikasining Mehnat kodeksiga muvofiq;
- 5/2 jadvali asosida: 9:00-18:00;
- Lavozimda ko’tarilish uchun imkoniyat;
- Kasbiy ta'lim va o'sish uchun imkoniyat;
- Ish haqi suhbat davomida muhokama qilinadi
Менеджер-аналитик в центр маркетинга
ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ ОБЯЗАННОСТИ:
Аналитическая работа и корпоративное управление от Центра маркетинга и управления инвестициями | Банковский опыт будет в предварительном шорт-листе;
- Деятельность в области маркетинга и корпоративного управления (с опытом запуска или участия в реализации продуктов или проектов/внедрения внутренних регламентов банка и т.д.);
- периодическая финансовая, MIS отчетность для высшего руководства по развитию (в форматах Excel и PPT), анализ углубленной работы с клиентами и смежная деятельность по маркетингу;
- участие в планировании стратегии и подготовке технико-экономического обоснования.
- активная работа и взаимодействие со смежными подразделениями по развитию филиалов.
Дополнительно: возможность обучения в процессах деятельности по бренд-менеджменту, работе со СМИ, SMM-агентствами, digital-маркетинг, в развитии каналов коммуникаций и прочей смежной деятельности.
ОБЩИЕ И КВАЛИФИКАЦИОННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ:
Опыт работы: Опыт работы не менее 5 лет (Обязательно в области маркетинга и/или корпоративного управления в банковской сфере); Базовые знания рекламы в ATL/BTL;
Образование: высшее | знание банковского законодательства и бухгалтерского учета; | квалификации как ACCA, CFA или CIMA (приветсвуется).
ТРЕБОВАНИЯ ПО НАВЫКАМ:
Опыт работы с числами (все этапы отчетности: исследование и обработка статистики, анализ, отчетность MIS, навыки работы со сложными функциями, электронными таблицы в MS EXCEL, обработка баз данных из разных источников (АБС и т.д.), знание инструментов Power Query и BI аналитики являются преимуществом.
ДРУГИЕ НАВЫКИ:
Клиентоориентированность, трудолюбие, инициативность, самостоятельность, нацеленность на устойчивость проектов, настойчивость, целеустремленность, любознательность и стремление к саморазвитию, эффективная работа в команде, навыки управления временем и проектами для задач со сжатыми сроками. Понимание такта и общих правил этики.
ДРУГИЕ НАВЫКИ:
Требуется свободное владение русским и узбекским языками / Хорошее знание английского языка будет преимуществом.
УСЛОВИЯ РАБОТЫ И ВОЗМОЖНОСТИ:
- рабочие дни - 5/2, полный рабочий день;
- участие в тренингах и развитии;
- работа в дружеской команде (в интернациональной среде);
- возможность получить профессиональный опыт в зарубежном глобальном банке, а также творчески проявить себя и навыки;
- возможность карьерного роста;
- конкурентоспособная заработная плата, KPI + другие бонусы (уточняется на собеседовании).
Почта: hr@ziraatbank.uz
В качестве альтернативы отправьте CV по адресам: kalimova@ziraatbank.uz в копии bshavkiev@ziraatbank.uz
Innovatsiya va axborot texnologiyalari bo’limi bosh mutaxassisi
Vazifalari:
- Bo’limning joriy va istiqbolli vazifalarini bajarish.
- Foydalanuvchilarga operativ yordam ko'rsatish.
- Bo’limning uzoq muddatli rivojlanish rejalarini shakllantirish bo'yicha takliflar ishlab chiqish.
- Bo‘limga yuklangan vazifalar, majburiyatlar va funksiyalarni o‘z vaqtida va sifatli bajarish.
- Bankning tarkibiy bo‘linmalarini mahalliy elektron tarmoqda samarali ishlashini ta’minlash maqsadida ularni texnik ta’minlash bo‘yicha ishlarni tashkil etishda bosh mutaxassis quyidagilarni bilishi kerak:
-
Bankning mahalliy elektron tarmog‘idan foydalanuvchilarga xizmat ko‘rsatish bo‘yicha ishlarni belgilangan tartibda amalga oshirish.
-
Davlat orgtexnika vositalarining (printerlar, nusxa ko'chirish mashinalari) ishlashini nazorat qilish va ularni ta'mirlash va sarf materiallari bilan ta'minlash uchun tezkor choralar ko'rish.
-
Bankning tarkibiy bo‘linmalarini zarur kompyuter, nusxa ko‘chirish va boshqa elektron ofis texnikasi bilan ta’minlash ishlarini tashkil etishda bosh mutaxassis:
-
Bank tarkibiy bo‘linmalarining kompyuter, nusxa ko‘chirish va boshqa elektron orgtexnika vositalariga bo‘lgan ehtiyojini tahlil qilish va umumlashtirish bo‘yicha ishlarni amalga oshirish.
-
Bankning tarkibiy bo‘linmalari ishini avtomatlashtirish uchun zarur bo‘lgan jihozlarning sifati, miqdori, tarkibi va konfiguratsiyasi bo‘yicha takliflar ishlab chiqish va ularni bank rahbariyatiga ko‘rib chiqish uchun kiritish.
-
Bank xodimlarining ish joylarini kompyuter va nusxa ko‘chirish mashinalari bilan belgilangan tartibda ta’minlash.
-
Bankning kompyuter texnikasi va nusxa ko‘chirish mashinalariga xizmat ko‘rsatish bo‘yicha ishlarni belgilangan tartibda bajarishni tashkil etish.
-
Kompyuter texnikasini modernizatsiya qilish ishlarini belgilangan tartibda bajarish.
-
Hisoblash, nusxa ko'chirish va boshqa elektron orgtexnika vositalaridan foydalanuvchilarning ishlash qoidalariga rioya etilishi ustidan nazoratni amalga oshirish.
-
Bankni telefon va boshqa elektron aloqa vositalari bilan ta'minlash bo'yicha ishlarni tashkil etishda bosh mutaxassis:
-
Bank filiallariga aloqalarni tashkil etishda texnik yordam va maslahatlar berish.
-
Yakuniy foydalanuvchilarga telefon uskunalari ulanishini ta'minlash.
Nomzodlarga talablar:
- Axborot texnologiyalari yo‘nalishi bo‘yicha oliy o‘quv yurtlarini tamomlagan oliy ma’lumotli mutaxassis;
- Rus va o’zbek tillarida erkin gapira olish (turk va ingliz tilini bilish);
- IT sohasida kamida 3 yil ish tajriba va yetarli kasbiy malaka mavjudligi;
- IT sohasida sertifikatlarning mavjudligi;
- Analitik qobiliyat, tashkilotchilik;
- Yaxshi muloqot qobiliyatlari va ko’nikmalari, moslashuvchanlik;
- Xizmat safarlariga yuborilishiga tayyor turish;
Shartlar:
- Ishga qabul qilish O'zbekiston Respublikasining Mehnat kodeksiga muvofiq;
- 5/2 jadvali asosida: 9:00-18:00;
- Lavozimda ko’tarilish uchun imkoniyat;
- Ish haqi suhbat davomida muhokama qilinadi.
Andijon ofisiga Korporativ mijozlar bilan ishlash bo'yicha mutaxassis
Vazifalari:
- Mijozlar ma'lumotlar bazasini yuritish, barcha o'zgartirish va qo'shimchalarni o'z vaqtida bajarish;
- Mavjud mijozlarga xizmat ko'rsatish sifatini oshirish bo'yicha takliflarni ishlab chiqish, yangi mijozlarni izlash va qiziqishlarini oshirishga yo'naltirish;
- O'z mijozlaridan pul mablag'lari tushishini doimiy ravishda kuzatib borish;
- Bajarilgan ishlar to'g'risida hisobotlarni o'z vaqtida va tasdiqlangan shaklda taqdim etish;
- 1-karta indekslari va 2-indeks kartochkalarining yozuvlarini o'z vaqtida olib boring;
- Inkasso topshiriqlari va to'lov talablari bo'yicha aloqa va rad javoblarini o'z vaqtida bajarish, shuningdek mijozlarning xatlariga javob berish.
Talablar:
- Bank, kredit, iqtisod, moliya, buxgalteriya hisobi va audit bo'yicha oliy o'quv yurtlarini tamomlagan mutaxassislar;
- Zarur ish tajribasi: bank sohasida 2 yil tajriba;
- Kompyuterning ilg'or foydalanuvchisi (MS Office: Word, Excel, Power Point);
- O'zbek va rus tillarida erkin muloqot (ingliz, turk va boshqa xorijiy tillarni bilish);
- O'zbekiston Respublikasining bank qonunchiligini va normativ-huquqiy hujjatlar talablarini bilish;
- Katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash qobiliyati;
- Buxgalteriya hisobining asoslarini, buxgalteriya hisobi va hisobotining asosiy printsiplari va usullarini, shuningdek to'lovlar va hisob-kitoblarni amalga oshirish tartibini bilish;
- Xizmat safarlariga yuborilishiga tayyor turish.
Shartlar:
- Ishga qabul qilish O'zbekiston Respublikasining Mehnat kodeksiga muvofiq;
- 5/2 jadvali asosida: 9:00-18:00;
- Lavozimda ko’tarilish uchun imkoniyat;
- Kasbiy ta'lim va o'sish uchun imkoniyat;
- Ish haqi suhbat davomida muhokama qilinadi.